2024.05.15. | | | | . . | | | | | :
| | | | | | | |
|
Hírek, Ipari hírek | | |
„Ahogy a taxiórákat, úgy a közvéleménykutatásokat sem szabad manipulálni” - Az Uber reakciója a Főtaxi kutatására |
2016.06.06. |
| Forrás: Flow PR - Uber Sajtóhír |
|
Sajtóbeszámolók szerint a Főtaxi pénteken hozta
nyilvánosságra a Trend International piackutató cég
közreműködésével végzett közvéleménykutatását. |
| | A felmérés néhány adata erősen megkérdőjelezhető, hiszen a kérdésekbe rejtve olyan állításokat tartalmaz, amelyek nem felelnek meg a valóságnak, és ezen valótlan állításokról kérdezték a fővárosiak véleményét. Ezek azok a valótlan állítások, amelyeket régóta terjesztenek a taxisvállalatok, hogy megtévesszék a közvéleményt és a döntéshozókat.
Az egyik ilyen félrevezetés az utasbiztosításokra vonatkozik, és ez a Főtaxi kutatásában és a sajtónak elküldött közleményében is nagy hangsúllyal szerepel. A valóság az, hogy az Uber alkalmazáson keresztül Budapesten rendelt minden egyes utazás biztosítva van 5 millió dollár, vagyis több, mint 1,4 milliárd (!) forint értékhatárig, továbbá az Uber autós partnerek is rendelkeznek saját felelősség biztosítással. Ehhez képest a Főtaxi kutatása éppen ennek ellenkezőjét állította és erről - vagyis egy hamis állításról - kérdezte a fővárosiak véleményét.
Az sem felel meg a valóságnak továbbá, hogy az Ubernek nincs Magyarországon saját vállalata és hogy idehaza nem fizet adót. Ehhez képest a Főtaxi kutatása ezt tényként kezeli és így teszi fel a kérdését. Holott az Uber magyarországi vállalata az Uber Hungary Kft., amely a hatályos magyar jogszabályok szerint működik, adót és járulékot fizet az államkasszába.
Az Uber és a megosztáson alapuló gazdaság szereplőinek sikerét és népszerűségét az alapozta meg, hogy a fogyasztók bíznak bennük: olyan minőségbiztosítási rendszerük van, amely gyorsan és hatékonyan szűri ki a nem megfelelő szolgáltatást nyújtókat, vagy azokat, akik nem a valóságnak megfelelően tájékoztatják a felhasználókat. Ez a fajta transzparencia az Uber és a hozzá hasonló utazásmegosztó platformok alapeleme, és ezért is tudott az Uber a készpénzmentes, megbízható szolgáltatásával gyorsan népszerűvé válni Magyarországon egy olyan iparágban, amely régóta küzd a transzparencia kihívásaival.
“Ahogy a taxiórákat, úgy a közvéleménykutatásokat sem szabadna manipulálni. Az Uber szerint a versenyt a fogyasztók kegyeiért kell vívni, árban, megbízhatóságban, a szolgáltatások minőségében. A tisztességes versenynek nem lehet része a versenytársakkal kapcsolatos félretájékoztatás” - jelentette ki Fekete Zoltán, az Uber magyarországi operatív igazgatója.
.
| |
| « vissza | | További híreink | |
Tájékoztatás a hírfelvitel megszűnéséről és új portálunkról |
2017.06.19. |
Cookie (süti) használat |
2017.06.03. |
Impresszum, Adatkezelés |
2017.02.01. |
Városi elismerés a hatvani Bosch gyárigazgatóinak - Odaadás, elkötelezettség, felelősségtudat |
2016.09.28. |
Negyedik tanév Bosch támogatással - Egy nap a technológia és a tudomány bűvöletében |
2016.09.27. |
|
| | |
|
|
|
| | | | | 2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:
|
|